torsdag 30 juli 2009

KÄRA ATERSEENDEN


Jag och barnen kom alltsa tillbaka till Nice i söndags förmiddag och sedan dess har det gatt i ett! Packa upp, tvätta, städa/plocka/röja här hemma, handla för att fylla pa ett jättetomt kylskap, handla allt skolmaterial inför skolstarten mm ja, det är väl i stort sett det jag sysslat med sen vi kommit hem. Jo, visst har det även blivit nagra stunder nere vid poolen för att svalka av sig lite här i hettan men jag kan verkligen inte säga att jag legat pa latsidan. Men det känns som om det varit sa mest hela sommaren!

Igar och idag har jag och barnen även atersett nagra kära vänner, vara ex-grannar! Det var alldeles för länge sen vi sag dem sist sa det var verkligen ett mysigt aterseende. Men som tur är sa känns det, trots att man inte sett varandra pa evigheter, som om det vore igar man sags sist. Det är väl da man vet att det är riktiga vänner?! Detta är en känsla jag känt flera ganger i sommar.

Inga kommentarer: