torsdag 30 juli 2009

BLOGGANGEST

I'm back!

Över en manad har gatt sen jag bloggade sist, men det känns som en evighet, speciellt da det har hänt mycket och jag varit med om en massa spännande saker och fatt manga nya intryck. Det är faktiskt sa manga nya intryck och upplevelser och även "bara" mysiga stunder och möten att jag tror att det gett mig bloggangest. Jag har faktiskt varit hemma i 5 dagar redan utan att ens "vaga" ga in pa bloggen. Jag vet liksom inte riktigt hur, var och när jag ska kunna/hinna blogga om allt som jag varit med om den senaste manaden. Det är ett totalt virrvarr i huvudet av allting!

Samtidigt som jag maste erkänna att det faktiskt varit lite skönt att ha en bloggpaus sa är jag jätteglad att vara tillbaka i bloggsfären, för det finns det saaaa mycket saker som jag vill berätta om! Men som sagt har jag MYCKET att berätta om och det skulle säkert ta flera veckor bara att blogga om allt det jag varit med om den senaste manaden och "komma ifatt" igen. Sa för att sluta ha bloggangest och bara komma igang igen sa kör jag pa som vanligt igen och berättar lite senare/efterhand om min fantastiska juli manad.

Ni tycker väl inte att jag haller er pa sträckbänken eller sa?!

Inga kommentarer: