lördag 27 juni 2009

SOMMARLOV!!!


Var i väg till läkaren med Bianca i morse, hon har en "Pharyngite" (Inflammation i svalget, virus). Nu har hon fatt antibiotika och jag hoppas att det ska ga över snart.

Men hon far vara hemma med mig idag igen. Hon ligger/sitter här pa soffan och tittar pa TV och har det allmänt langtrakigt. Lite ledsen är hon ocksa för hon missar ju skolföreställningen pa musikhögskolan, tyvärr. Men just nu känns det mycket viktigare att hon far vara hemma och vila sig sa att hon blir frisk sa fort som möjligt.

Emma blev hämtad av en kompis för att delta i föreställningen. Jag hoppas att jag far se lite kort därifran.

Här är det fortfarande allmänt kaos och jag fortsätter att virra runt.

Nu är det ju som sagt SOMMARLOV vilket innebär att vi tidvis kommer att vara hemma och tidvis kommer att vara borta. Och med lov innebär det ocksa att även bloggen kommer ha lite lov. Jag kommer inte sluta blogga helt men det lär inte bli regelbundet varje dag som i vanliga fall. Under vissa perioder kommer jag nog inte blogga under flera dagar men det betyder inte att jag har gett upp eller slutat, bara att jag har lite...lov! Men jag lovar att jag kommer att ta igen det vid skolstarten igen och da kommer jag antagligen att ha en massa saker att berätta!

Förresten, Bianca vi sina betyg igar, och hon haller sig fortfarande pa topp! Grattis till Bianca!

Ha en jätteskön sommar!

1 kommentar:

Liz sa...

Hej vannen!! Hoppas att Bianca snart kanner sig battre och att ni andra slipper bli sjuka innan resorna!!! Jag onskar er en underbar semester och hoppas att allting gar bra. Stora kramar och jag ser sa fram emot att traffas i sommar!!!