tisdag 2 juni 2009

ALBUM PA GANG


I morse när jag lämnat barnen i skolan sa var jag iväg och tränade, skönt!

Resten av dagen, da barnen fortfarande var i skolan, sa tog jag mig äntligen tid till att ägna mig at mitt fotoalbum fran var semester pa Maldiverna i februari i ar. Det var ju pa tiden kan tyckas.

Samtidigt som jag ägnade mig at nagot som jag verkligen tycker om att göra (fotoalbumet), sa kunde jag inte lata bli att lyssna pa alla nyhetskanaler som huvudsakligen ägnade sina sändningar at den tragiska flygolyckan. Som jag skrev igar, inga ord är tillräckliga...

I dag var värmen redan tillbaka här igen, sa efter skolan blev det ett dopp i poolen. Barnen hade ju fatt "varma" kläder pa sig idag eftersom jag trodde att det skulle bli lika svalt och mulet som igar, men icke! Sa de tyckte att det var skönt att svalka sig lite när dom kom hem.

Sen gjorde vi läxor och efter det lagade jag köttfärssas och spaghetti, mums! Efter middagen blev det mer läxläsning och nu ligger sessorna och sover sött och jag ska fortsätta med mitt album!



Mina älsklingar! Pa stranden i Maya Bay, Thailand 2007.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Kan du inte komma hit och göra lite fotoalbum till mig också?!!! Senast jag gjorde ett var i början på 2007... humm var ju ett tag sedan!
Puss C.