torsdag 4 juni 2009

PAPARAZZI



Godmorgon!

Sa här sag det ut i morse när jag lämnade barnen i skolan:

Man far ta och fota snabbt och helst inte framför ingangen till skolan, det är ju lite pinsamt.



Bianca som just har gatt in pa skolgarden.

Paparazzi-bild tagen pa skolgarden. Skolklockan har ringt och det är dags för uppställning klassvis i led innan en klass i taget gar in i skolan.


Det blir nog en varm dag idag för när jag akte med barnen till skolan visade temperaturen i bilen redan pa 20 grader!

Nu ska jag jobba lite och sen är det dags för mitt sista (?!) besök hos tandläkaren för den här gangen.

Hoppas alla far en jättebra dag idag, speciellt min kära vän i Kansas som firar sin födelsedag i dag!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Det ser varmt och skönt ut. Här har vi regn hård blåst och ca 10 grader, burr.
Födelsedagshälsningar till Liz från oss i Sverige!!
Här jobbas från morgon till kväll (hantverkare + Leif och jag) med att få fint i vår lägenhet. Nu är i alla fall alla tak klara och två rum är tapetserade. Lite lister fattas men snart kan jag börja plocka upp porslin i de nyuppsatta garderoberna i matsalen. Lovely.
Ha en bra dag själv!
Kramisar från // Mam

Liz sa...

Vannen!! Tack for de fina orden och fodelsedagshalsningarna - aven dom fran Sverige!! ;) Tack aven for halsningarna pa min wall. Har har vi en solig fin dag. Jag ar pa datorn och dricker mitt morgonkaffe till den vanliga rundan pa bloggar och email ;) och undrar just vad som ar pa gang, varken Cassandra eller Chris har sagt nagot annu.....och hon som inte brukar kunna halla sig med grattis och att beratta alla hemligheter for mamma...Man kan ju nastan undra....HAR DOM GLOMT MIN FODELSEDAG??? Hahaha!! Vi far val se vad dom har hittat pa. Nu ska vi ivag till simskola igen. KRAM!!