måndag 8 juni 2009

GAMMAL DATOR, SKÖNHETSPRODUKTER OCH BRA SKOR


Nu sitter jag här med min gamla lilla laptop och bloggar. Den andra datorn har S med sig till jobbet idag da var datakille, Joseph, ska fixa till nagra smasaker.

Jag var och tränade i morse och sen akte jag till Cap3000 och handlade lite skönhetsprodukter pa Sephora. Det behövs ju en hel del sa att man inte skrämmer omgivningen, ha, ha!

Och nu har jag suttit och tittat lite pa vad som är värt att se i New York och jag märker att det är mycket! Otroligt mycket! Det känns svart att göra upp en lista eller nagon slags plan pa vad man "ska" se för det finns ju sa himla mycket att man vet inte i vilken ända man ska börja. Ett bra tips verkar dock vara att ta med bra skor att ga i! Och sa maste jag klura ut nagot sätt att locka maken till att promenera och se pa sevärdheter hela dagarna.

Nej, nu maste jag sluta för det är snart dags att aka och hämta sessorna i skolan!

Inga kommentarer: