lördag 24 juli 2010

FÖDELSEDAG, FÖNSTERSHOPPING OCH FILM


Nu ligger jag efter igen...

I torsdags då det var Biancas födelsedag åkte vi till Gröna Lund. Det var VÄLDGIT varmt och MYCKET folk men vi hade roligt ändå och gjorde allt det där som man "ska" då man är på Grönan; åt glass, sockervadd, köpte ballonger och åkte en massa saker! Dock inga läskiga åkattraktioner för barnen är fortfarande lite små för det och jag och syrran bli ju illamående så fort det guppar lite.

På kvällen firades Bianca ännu mer med en hamburgemiddag och blåbärskaka till efterrätt, yum!

Igår hade jag barnfritt, mamma var barnvakt, och jag passade på att åka in till huvudstaden och gå i affärer och titta runt i city. Jag hade nog glömt bort hur fint det är i Stockholm och hur många underbara affärer det finns!

Igår kväll hade vi filmtajm här hemma och tittade på "Göta Kanal 3" och åt en massa popcorn förstås!

Nu kommer snart syrran och hämtar upp mig och så ska vi åka och hälsa på lilla mormor.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

så ni fick en trevlig dag på gröna lund och du fick lite shoping i stan, va härligt. Ska försöka få lite shoping för mig själv också, men just nu är Albin sjuk så det blir till att ta det lugnt. Kram Elin

Martina sa...

Vad tråkigt att Albin är sjuk. Hoppas han snart kryar på sig så att vi kanske hinner ses en sväng i parken igen innan vi åker. Kram