onsdag 2 februari 2011

BROTHERS AND SISTERS

Jag har alltid gillat att titta pa olika tv-serier.

När jag var liten tittade jag pa serier som "The Cosby Show", "V", "Nord och Syd", i gymnasiet var "Bevery Hills" och "Melrose Place" serier som jag aldrig missade och sen har det fortsatt med "Felicity", "Ensamma Hemma", "Once and Again"... Nu pa senare tid har jag följt serier som "FBI", "Desperate Housewives", "The Tudors" och "Gossip Girl"...

Listan pa alla serier som jag följt under mitt liv kan göras lang, men den senaste som jag har fastnat för och som jag fullkomligt älskar är "Brothers and Sisters".

Jag vet, den är "gammal" och har redan hallt pa i flera ar men jag har just upptäckt den och nu är jag totalt fast.

Den handlar om familjen (Walker) och alla dess fasetter, den är bade rolig, allvarlig och sorglig. Den är saaa bra och det är verkligen en serie som jag kan rekomendera!


Känner nagon igen sig?!

2 kommentarer:

Liz sa...

Visst ar den bra!! Jag "upptackte" den ocksa ganska sent men har foljt den i ca tva ar nu, kollade videoklippet och insag att jag nog maste kopa season one boxen...har vet jag inte vilken season dom ar inne pa, men bra och spannande som alltid ar den!!! Du far beratta vad som hander i din season, sa kan jag saga om vi har haft det eller inte, vill ju inte avsloja detaljer om ni ligger lite efter...:D
Tva andra serier som jag foljer som ar lite typiskt for mig kanske att vilja se ar "Army Wifes" och "The Unit". Militarvardag - mycket bra! Annars foljer jag ocksa "Grey's Anatomy" och "Private Practice" Jattebra tycker jag....det finns ju sa mycket att se och man vill ju inte bara sitta framfor tvn heller..

Martina sa...

Jag är bara inne pa första säsongen än sa länge sa jag har mycket kvar....! Men jag är definitivt fast!!