tisdag 5 juli 2011

OCH SA VAR DET DET DÄR MED PACKNINGEN


Bianca är hos en kompis.


Emma roar sig själv med att läsa, se pa TV och prata med sin kompis i telefon.

Och jag gar här hemma och försöker packa.

Att det ska vara sa himla svart! Jag velar, funderar, planerar och velar och velar.

Det svara ligger i att man maste vara beredd för regn, sol, moln, blast, landet, staden, havet, kallt (det kan ju vara 10 grader om man har otur) och varmt (det kan ju vara 30 grader om man har tur).

Och sa är det nog helt enkelt sa att vi har för mycket att välja pa. Jobbigt i-landsproblem.

Och sa är det definitivt sa, att efter en dryg manad i lösa sommarklänningar och bikinis samt glass minst en gang om dagen, sa har midjan ökat avsevärt i mattet.

Det känns onekligen som att alla byxor och tröjor har krympt minst en storlek.

Sa nu velar jag fram och tillbaka, ska jag flyga i en strandklänning eller i en joggingoverall?!



Sa här kommer jag snart sitta.
Bild lanad fran google.

1 kommentar:

Camilla Toniolo sa...

Här är en till som behöver packa. Uj, sa trakigt det är!!! :-(