onsdag 6 juli 2011

SKA SNART PACKA, SKA BARA...FÖRST!


Sa var det det där med packningen ja.

Enligt mina planer borde allt vara nerlagt och väskorna stängda nu.

Men verkligheten är tyvärr nagot helt annat.

Alla saker bara dräller överallt.

Det kommer ju hela tiden en massa andra saker emellan som man maste ta hand om.

Bara 1 minut kvar pa videokameran. Sa jag maste föra över och kopiera videosekvenser.

Upptäckte en geting som byggt en massa smabo inne i öppna spisen. Sa jag maste rensa bort alla bon och jaga getingen.

TV:n vill helt plötsligt inte riktigt. Sa jag maste kolla alla kablar och inställningar, trycka här och där och fixa till det sa att det fungerar igen.

S har en massa jobb till mig. Sa jag maste ta pa sekreterarkepsen var och varannan kvart och klicka pa datorn.

Barnen har kompisar här idag. Sa jag maste fixa lunch till 4 barn idag.

Men snart. Sa ska jag sätta igang och packa.

Och förresten. Igar började jag banta. Sa att jag ska komma i ett par byxor pa fredag.

Jag bantade i ungefär tva timmar. Men sen var jag tvungen att äta tarta eftersom det var S födelsedag.


Inga kommentarer: