torsdag 3 juni 2010

RENT HUS OCH FÖRÄLDRAMÖTE


I morse var jag och röntgade och gjorde ultraljud pa min onda arm. Vi far väl se vad fabror doktorn säger i morgon när jag far resultaten.

Resten av dagen har jag ägnat at att städa här hemma. Funderar starkt pa att köpa den där nya damsugaren fran Samsung som far runt av sig själv. Undrar om det finns nagot apparat som plockar undan, tvättar och skurar ocksa?!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen hämta barnen i skolan, skjutsa hem Bianca och sen tillbaka till skolan för föräldramöte i Emmas klass.

2 kommentarer:

Sis sa...

Hoppas allt gick bra idag hos doktorn!!
Här är de sommar och vi hoppas det bara blir varmare och varmare fram till juli :)
kram!!!

Martina sa...

Det blev inget doktorsbesök idag för ultraljudsrapporten var inte klar i morse när jag skulle hämta upp resultaten. Sa det far bli i början av nästa vecka istället.

Jag hoppas ocksa pa en varm juli manad i Sverige.

Kram