tisdag 8 juni 2010

TICOVAC OCH KIROPRAKTOR


För att aka till vissa länder behöver man först vaccinera sig mot malaria och gula febern, till andra behöver man vara vaccinerad mot polio och difteri men för att aka till Sverige behöver du ha tagit Ticovac - mot fästingar.

Och det är vad jag och barnen har gjort idag.

Sa nu är vi klara för att aka till Sverige, eller ja, nästan i alla fall...först maste jag bara hinna med 15 behandlingar hos kiropraktorn för min onda arm/axel.

Antiinflammatoriska tabletter fukade ju inte alls bra pa mig, pa nätterna hade jag ju sa ont i magen av alla sammandragningar att jag trodde att jag höll pa att föda barn och armen/axeln, ja den kändes fortfarande likadan om inte värre.

Men efter kiropraktorn och sa fort jag packat väskorna sa sticker vi till Sverige!

Knappt en manad kvar.....!!!

Inga kommentarer: