torsdag 26 augusti 2010

BILFÖNSTER ISTÄLLET FÖR LOUIS VUITTON

Sen en tid tillbaka har jag gatt och suktat efter en fin lite handväska fran Luis Vuitton.

Billigt och bra.

Nja, kanske inte.

Men fin!

Och det är ju verkligen en san väska som man kommer att ha i hela livet ut. Fin och chick som aldrig blir omodern. Och som man kan ha i alla lägen, till vardags som till fest. Bla, bla, bla...jag skulle kunna komma pa hur manga bra anledningar som helst.

Och trots att maken alltid klagar pa hur manga väskor och skor jag redan har hemma i garderoben och att vi inte far plats med fler, och att jag inte behöver nagra fler, bla, bla, bla...han kan visst ocksa komma pa en massa anledningar till att jag inte behöver en till väska, sa tror jag nästan att han ett tag, i ett mycket svagt ögonblick, gatt med pa att köpa mig väskan med stort V!

Men sa helt plötsligt sa slutar ena bilfönstret att fungera (merde!) och vips sa rycktes Luis Vuitton väskan ifran mig.

Sa i morgon förmiddag har vi nu tid för att reparera bilfönstret.

Bilfönster istället för Luis Vuitton.

Merde.

Inga kommentarer: