söndag 29 augusti 2010

TRÖTT OCH SUR


I morse var jag inte pa nagot vidare stralande humör. Kanske berodde det pa att jag knappt fatt en blund i natt?! Kunde bara inte sova.

Sa när jag steg upp i morse var jag sur, trött och hade inte lust med nagonting.

Men ett tag senare, när jag fatt vara lite för mig själv och gatt här hemma och pula lite, sa kändes det mycket bättre igen.

Och da började jag med ett nytt projekt här hemma nämligen att rensa och städa i alla skap och garderober! Vi far väl ser hur det kommer ga med det projektet och hur lang tid det kommer att ta. Än sa länge har jag bara hunnit med ett skap, men visst, Rom byggdes inte pa en dag...

2 kommentarer:

Sis sa...

Samma här... var så trött imorse! Stängde av larmet och somnade om, mindre bra blev en stressig morgon! Tvättmaskinen krånglade igår så jag var uppe i natt och hängde tvätt sen har dagen bara känts lång, tung och jag har varit irriterad! Fick jobba över, missade träningen och fick munsår... dålig måndag helg enkelt! MEN snart är det helg haha.
Kram och sov sött

Martina sa...

Hoppas du haft en bättre dag idag!
Jag var ocksa helt död igar morse da S gick till jobbet. Och sen kom jag pa att jag glömt ett par byxor i Troppan och mamie kunde ej hitta dem, grrr! Men som du säger, snart är det helg igen!
Puss