tisdag 14 september 2010

BODYBALANCE, LÄXOR OCH JOBB


I morse var jag och tränade "BodyBalance" som är nagon slags blandning mellan Taï Chi, Pilates och Yoga. Det var mycket svarare än vad jag hade trott! Instruktören böjde och sträckte sina armar och ben at hall och vinklar som jag aldrig hade kunnat tro var möjliga och fort gick det ocksa! Jag gjorde sa gott jag kunde. Men efterat kändes det riktigt skönt.

Sen har jag haft en jobbdag framför datorn.

Pa kvällen; läxläsning och allt det vanliga.

Nu är barnen i säng och jag ska fortsätta att jobba.

Mer spännande än sa blir det inte idag.

2 kommentarer:

Sis sa...

Godmorgon! Vad härligt med bodybalance, det var det jag tränade sista året i Umeå! Super bra pass för hållningen och ryggen och massa annat så klart. Önskar de hade ett sånt pass där jag tränar. Själv har det inte blivit något träning i veckan, förkylningens klor slog till i måndags och har inte släppt för fem öre... snarare att det bara blivit värre men det vänder väl snart!
Kramis

Martina sa...

Krya pa dig!
Du far väl ta din specialkur?!
Kramar