torsdag 30 september 2010

SVENSKA FRUAR (GALNINGAR) I NEW YORK


Har just upptäckt att man kan titta pa en massa svenska program pa nätet!

Och igar halkade jag in pa "Svenska New York-fruar"! OMG, vilka människor! Hur har de fatt tag pa dom?!! Jag visste inte ens att det fanns sana människor!

Okej, Madelene (mäklaren) verkar väl ganska normal, men de andra... Hjälp!

En gammal avdankad knarkare, en maxspacklad ensamstaende (ocksa gammal) mamma som tror att hennes dotter är den nya Meryl Streep och sa en botoxfylld dum blondin som pyntar sin fiffi(?!) med Swaraovski kristaller!




Man far en san där hatkärlek till programmet; tycker att alla är otroligt korkade, men tittar ända vidare för att man nagonstans blir fascinerad av att det finns sa knasiga människor.

Alla är väl lite knasiga pa sitt sätt, men jämfört med de här galningarna ligger man lätt i lä!

2 kommentarer:

Camilla Toniolo sa...

Jag lärde mig också igår att man kan titta på 3,4 och 5 via nätet. Trodde bara att det var SVT som hade det, så nu ska jag också titta på andra hemmafruar. ;-)

Martina sa...

Mm, vi kanske kan fa lite nya idéer!