lördag 12 mars 2011

HURRA FÖR MIG!


Hurra för mig för idag är det min födelsedag!

I ar har jag önskat mig en lugn och mysig födelsedagshelg här hemma tillsammans med mina älsklingar.

Vi behöver aterhämtning!

Och det är precis vad vi har gjort idag. Jag och barnen har strosat här hemma hela dagen; läxor, fixat med lite allt möjligt, gosat och tagit det lugnt.

Väldigt skönt!

I ar blir det inte ens nagot födelsedagstarta. Det jag var sugen pa var en massa smabakelser som vi var iväg och köpte pa bageriet!

Fina födelsedagskort fran mina prinsessor!
Mumsigt födelsedagsfika!

2 kommentarer:

Liz sa...

Grattis alskade vannen! Ser ut som du hade en skon dag tillsammans med familjen! Perfect! Stora kramar! Saknar dig!

sis sa...

Vad goda bakverken såg ut!! Och med starbuckskoppen i bakgrunden ser det om möjligt ännu smarrigare ut. Hoppas du hade en mysig födelsedag och att ni får en skön söndag att återhämta lite krafter från jetlagen.
Puss och kram