lördag 10 december 2011

KOMPISAR HÄR, KOMPISAR DÄR


Igar kväll var det uppesittarkväll för alla och ingen somnade! Emma och hennes kompis Laura hade det mysigt tillsammans; de badade skumbad, at en massa av min lasagne och satt och fnittrade i soffan framför Koh Lanta (franska Robinson). De somnade strax efter att programmet var slut vid 23-tiden, men redan vid 6.30 i morse var de vakna och i full gang!

Pa förmiddagen spelade de Wii, fnittrade pa rummet och var ute och akte sparkcykel.

Strax efter lunch kom Lauras mamma och hämtade henne. Och efter det skjutsade jag Bianca till en kompis som har sleepover party ikväll, hämtade upp en annan av Emmas kompisar och skjutsade dem bada till ett kalas pa LaserGame.

Nu sitter jag och dricker saffranste och äter Toblerone, maste samla krafter för att orka ta mig an min gigantiska strykhög som väntar.


2 kommentarer:

Sis sa...

Saffranste... det lät inge vidare. Om jag orkar ska jag baka lussebullar idag. Kram

Martina sa...

Saffranste är jättegott!!! Det maste du testa. Blev det nagra lussebullar idag? Kramar