måndag 1 augusti 2011

KOMPISAR KOMPISAR KOMPISAR


I förmiddags hämtade vi upp Biancas kompis Alexiane och akte till Cap 3000 för att köpa nya solglasögon till henne. Jag rakade ju sätta mig pa hennes igar sa att dom naturligtvis gick sönder.

Men jag hade tur, vi hittade en affär som hade jätteflashiga solglasögon som det dessutom var 70 % rea pa! Jag köpte tva par till Alexiane och varsitt par till Bianca och Emma och sa fick tjejerna även varsitt armband; allt detta för endast 13 euro!

Sen akte vi hem till Alexiane där jag lämnade av henne och Bianca. Jag och Emma akte hem och at en snabb lunch. Sen var det bara kompisar som gällde. Sag knappt röken av Emma pa hela eftermiddagen och även i kväll var hon ute en liten sväng.

I morgon kommer Alexiane och hennes lillasyster hem till oss. Sa det blir fullt hus igen!

Inga kommentarer: