lördag 15 maj 2010

DAGENS CITAT

Pa eftermiddagen tar vi en välförtjänt paus efter dagens städning. Vi, läs jag och Bianca, sitter till bords och pratar lite samtidigt som vi äter mellis.

Emma har munnen full och en tjusig röd mustasch runt om och flänger fram och tillbaka som en galning (det ska kanske likna en dans?!) framför tv:n som spelar Christina Aguileras senaste.

Bianca: -"Ibland undrar jag varför jag har en san konstig lillasyster!"

Jag säger tröstande: -"Det har jag ocksa gjort manga ganger!!" Ha, ha, ha!

2 kommentarer:

Sis sa...

haha :) Undrar du varför Bianca har en sån konstig lillasyster eller är det månntro MIG du pratar om.... ???? ;-) Jag som var så snäll och sansad när jag var liten! Kramis C.

Martina sa...

Ha, ha, ha!!! Jag vet i alla fall vem Emsan bras pa! Kanske ska jag lägga in lite bildbevis...
Puss pa dig.