fredag 21 maj 2010

HÖGA SKOR OCH SVAMP


Idag kände jag mig äntligen mycket bättre igen!

Jag och mamma akte ner till stan och gick runt i affärer. Vi var, of course, pa Esprit (rättare sagt i 2 Esprit affärer) men jag köpte ingenting, hör och häpna!!

Däremot kom jag hem med ett par nya, väldigt höga, skor! Hur jag ska kunna ga i dom är en annan femma, men vad gör man, man ska ju pa bröllop...

Lagom till lunch kom även Leif ner till stan och vi at en jättegod lunch tillsammans mitt i city.



Vi at entrecôte, potatiskaka och fyllda och stekta squash - supergott! Men gissa om min förvaning var stor när jag fragade servitören vad den goda fyllningen innehöll och han svarade att det var svamp, nagot som jag annars aldrig äter och som jag verkligen avskyr!

3 kommentarer:

Sis sa...

Haha det ska jag aldrig glömma!!! Då kan vi skippa och göra två såser till bröllopet ;-)
Kram

Martina sa...

Absolut INTE!!! Det var bara undantaget som bekräftade regeln. Tva saser, tack!!

Motto sa...

Va gott det såg ut :)