tisdag 4 maj 2010

UNGAR ÄR HÄRLIGA?!

Det har regnat i stort sett hela dagen idag.

Och kallare har det blivit ocksa.

Vi fick ta fram vinterskorna igen. Suck.

Ägnade hela dagen till att städa. Suck, suck.

När jag sen kommer för att hämta barnen i skolan sa lyckas Emsan (who else?!) med konststycket att fa säkerhetsbältet i bilen att fastna i bildörren, och när jag säger fastna sa menar jag FASTNA, bältet sitter helt fast och totalt omöjligt att fa upp bildörren. Suck, suck, suck.

Jag aker förbi en bilverkstad pa hemvägen och far beskedet att det inte finns nagon annan lösning än att montera ner hela bildörren. Jo, för jag glömde att berätta att anledningen till att bildörren sitter totalt fast är för att jag barnsäkrat den eftersom min kära lilla Emsan vid flera tillfällen fatt för sig att utmana syrran med att öppna bildörren innan bilen varit stannad.

Vem som vann utmaningen?

Behöver jag verkligen svara pa det?!


Emma, who else?!

Jag kan bara tillägga att halva stan nu antagligen vet att var bildörr sitter fast, da jag var nagot arg pa hemvägen.

Tur för Emsan, och för mig, att hon var bortbjuden pa ett sleepover-party i kväll.




















Ange.......ou Démon...?!

Men nu saknar jag att inte kunna fa krama om min lilla prinsessa.

Inga kommentarer: