tisdag 18 maj 2010

NYSTYLADE

Efter skolan akte jag med barnen till frissan för en rejäl avklippning av haren. Det behövdes verkligen; efter sol, saltvatten och afrikanska flätor som slitit mycket pa haren och sa var det ju väldigt länge sen vi var där sist.

Bianca fick lite uppklippt har pa sidorna (syns inte sa mycket pa den här bilden i och för sig) och ganska sa mycket kortare pa längden.


Emma bestämde sig helt plötsligt för att klippa lugg igen, samt att även hon fick ganska sa mycket kortare pa längden.

Och nästa tisdag är det min tur att bli nystylad! Det är ocksa behövligt...

1 kommentar:

Sis sa...

Vadå afrikanska flätor??? Har jag sett några sådana bilder? Jag måste också iväg och styla mig inför bröllopet. Ska tona håret och klippa topparna får bli efter lön :)
Puss & kram