tisdag 19 april 2011

BARNEN PA BUSSEN OCH BESÖK PA FLYGET

Nu har barnen klivit pa bussen och är iväg  pa deras andra aktivitetsdag. De hade haft det jättebra igar sa det var tva nöjda men trötta tjejer som jag hämtade igar kväll.

Själv har jag just ätit min frukost nu. Hinner inte äta nagonting pa morgonen da jag maste göra iordning barnens lunch och packa deras väskor innan vi aker iväg vid 8.

Nu har jag en massa saker att fixa med och om knappt tva timmar ska jag iväg till flygplatsen för att hämta upp ett langväga finbesök som är pa ingaende!!

1 kommentar:

Liz sa...

Kul att barnen har en liten speciell vecka! Men langa dagar! Forstar att de ar trotta. Ah vad roligt med finbesok, ar det syster som kommer kanske? Harligt med besok i pask, har kommer vi knappt fira, da Chris troligen maste jobba...som vanligt. Men men, lite agg hinner vi nog med! :D Kram