tisdag 12 april 2011

OOOPS

Var pa ett skönt träningspass i morse igen. Eller rättare sagt tva, bodybalance och step.

Svettades galet mycket och kom hem som en kokande tomat.

Slängde av mig alla kläderna, stoppade in hälften i tvättmaskinen, hoppade in i duschen, kom ut och sprang runt halvnaken medan jag plockade lite ditt och datt samtidigt som jag lät eftersvettningen avta lite.

Ett tag senare när jag är paklädd igen och tittar ut mot terassen ser jag att det star en kille och jobbar pa taket bredvid var terass.

Ooops...

I vanliga fall har vi ingen insyn och det brukar inte vara nagon uppe pa taket, men det var det visst idag.

Undrar hur lange han statt där och tittat pa mig som sprungit runt halvnaken och gjort gud vet vad?!

Han star ju i alla fall kvar, vilket jag tolkar som positivt. Han kunde ju ha hoppat över räcket för att komma och hoppa pa mig eller han kunde ju ha trillat ned fran taket i ren chock efter att ha sett en svettandes housewife springa runt och blotta!

Behöver jag tillägga att jag nu är paklädd och har dragit ner jalusierna?!

Ska nog inte solbada pa terassen idag....

2 kommentarer:

Liz sa...

Haha- sa typiskt eller! Hade en liknande situation forra veckan, passade pa att springa in i duschen pa formiddagen nar twinsen sov, och det var fint vader och jag hade dorren till baksidan oppen. Jag kilade ner i kallaren for att ta ner tvatten och kla pa mig rena klader som jag hade i torktumlaren som jag visste var klar. Ville inte ga upp i sovrummet och eventuellt vacka barnen... Nar jag var i kallaren hor jag att killen som laser av var gasmatare i tradgarden en gang varje manad, kom och oppnade grinden till tradgarden. Tva minuter tidigare hade jag mott honom en meter ifran dorren spritt sprangande naken...:)

Martina sa...

Ha, ha, ha!