torsdag 21 april 2011

MYCKET MYS LITE VETTIGT

Nu när fina syster är här halkar jag efter med bloggandet. Jag hinner liksom inte riktigt med! Jag har inte ens "hunnit" ta nagra kort knappt. Och ända sa gör vi ju ingenting mer än att bara mysa tillsammans. Men bloggandet är väl ingen prioritering just nu.

Igar var vi hemma hela dagen vilket ju kan lata väldigt trakigt när man har besök. Men vi njöt av att bara "vara" och prata och ha det bra. När man bara ses nagra ganger om aret sa har man ju en hel del att ta igen...

Sa vi strosade omkring här hemma och hade det mysigt tillsammans, pratade, skrattade och grät om vartannat och hela kvällen lag vi och tittade pa en massa tjejstrunt pa nätet. Kändes som att vi var tonaringar pa nytt!

Det enda vettiga vi fick gjort igar var väl att vi bar ner en massa vinterkläder i källaren och att jag lagade kycklingklubbor till middag.

Vi far väl se vad vi lyckas ta oss för idag?! Än sa länge ligger syrran fortfarande och sover och jag sitter här och bloggar och ska väl snart ta och göra lite frukost.

Kycklingspett som ska in i ugnen.

Vinterkläder som ska ner i källaren.

1 kommentar:

Liz sa...

Vannen! Det ar val sa det ska vara! Man behover inte blogga och sitta vid datorn nar man har nagon pa besok, det forstar man sa val. Herregud, jag varken bloggade eller var pa FB pa nastan 3 veckor nar min mamma var har....man prioriterar annorlunda givetvis! Jag ar sa glad for dig att Camilla ar dar och halsar pa, ha det nu riktigt mysigt i Pask! Hur lange stannar hon? Har ni nagra planer till paskhelgen? Har blir det riktigt lugnt! Stor kram till er alla!