måndag 18 april 2011

MULTIAKTIVITETSVECKA

Sitter just nu och äter en andra frukost. I lugn och ro.

S akte iväg till jobbet för 1 1/2 timme sen och barnen blev hämtade av en stor buss utanför skolan 8.30. Den här veckan ska dom ga pa en "multiaktivitetsskola" organiserad av judo klubben här i Nice vilket innebär aktiviteter som judo (förstas), bowling, simning, bio, olympiad.... Det är fran 8.30 till 18.00 mandag till fredag den här veckan.

Jag hoppas att det blir bra och att dom far det riktigt kul. Med lite tur sa far dom springa av sig ordentligt under dagen och är sa där skönt trötta när dom kommer hem ikväll!

Nej, nu har jag ätit upp min frukost och det är dags för mig att sätta fart här hemma!

Tyvärr sa har jag bara den här halvtaskiga bilden att visa. Det var inte populärt att ta kort i morse. Mamma var sa jobbig och pinsam. Och som ni ser, Bianca gömmer sig sa mycket hon kan och Emma gar med pa ett litet ansträngt leende.



Inga kommentarer: