måndag 16 januari 2012

SENT ELLER INSTÄLLT FLYG


S skulle ha landat klockan 20.20 men pa grund av nagot slags elektriskt fel pa flygplatsen i Nice sa kan inga flyg varken starta eller landa sedan nagra timmar tillbaka.

De flesta flyg är inställda. Och med S flyg har vi inte fatt nagra definitiva besked, kanske inställt, kanske landar i Marseille (och buss till Nice)...?!

Om flyget nu ens kommer iväg sa lär jag fa hämta honom SENT.

Typiskt. Hur ofta händer det här liksom?!

Det märkvärdiga är ju att precis samma sak hände kvällen innan jag och barnen landade pa Arlanda sist! Men da blev vi ju trots allt inte drabbade även om det var nära.

Kanske är bäst jag gör en kopp kaffe till sa att jag haller mig vaken!


2 kommentarer:

Sis sa...

Kom han fram till slut?? Jobbigt att inte veta om han skulle få landa eller ej!
Puss C

Martina sa...

Ja, han kom fram till slut! Skönt. Kram