måndag 16 januari 2012

TIDIG UPPSTIGNING


I morse ringde klockan 4.50. Japp, du läste rätt tio i fem steg jag upp.

S skulle med första flyget till Paris i morse därav denna okristligt tidiga uppstigning.

När jag skjutsat S till flygplatsen akte jag hem igen för att väcka tjejerna som fortfarande lag och sov, sa skjutsade jag först Bianca till sin skola och sen Emma till sin skola.

Själv övervägde jag starkt om jag skulle aka till gymet eller om jag skulle aka hem och sova i stället.

Men jag var duktig och akte och tränade.

Nu är jag däremot lite smatt trött.

Bäst att ta en extra kopp kaffe och nagra chokladbitar innan det är dags att aka och hämta upp alla mina älsklingar igen, först Emma, sen Bianca och senare i kväll S. Tur att vi inte är fler i familjen...


Emma övar pa sina ord i bilen i väntan pa att hennes skola börjar.

Inga kommentarer: