tisdag 22 december 2009

JAG HINNER INTE MED!

Sen vi kom till Sverige sa går det i ett hela tiden.

Vi har det jättemysigt och gör en massa roliga saker, men tyvärr så hinner jag inte med att blogga så mycket.

Jag har dessutom tagit en massa kort av vintern här som jag aldrig hinner ladda upp. Det får bli lite senare.

En snabbis om vad vi har gjort de senaste dagarna.

Vi har varit och lyssnat på syrran som sjöng (med sin kör) på ett ställe för hemlösa. Det var verkligen en stark upplevelse på många sätt och vis.

Vi har träffat min kusin med familj över en god och trevlig middag.

Vi har varit ute på landet en snabbis för att hämta hem en julgran. Som ni förstår så handlar det om en riktig julgran som vi högg ner själva. Eller jag högg inte ner granen, jag fixade korvgrillningen i snön.

Vi har också varit och hälsat på mina morföräldrar.

Och idag har hela dagen handlat om julklappsshopping! Men det var förvånadsvärt lite folk ute på Stinsen faktiskt. Kanske inte så kul för affärerna men jag tyckte att det var otroligt skönt!

Nu måste jag tyvärr rusa för om knappt en timme ska vi vara borta på kalas.

Inga kommentarer: