fredag 19 mars 2010

BIANCAS TANKAR

Inför det kommande bröllopet i Östersund som vi är bjudna pa i sommar funderar Bianca;

-"Vi maste köpa en bröllopsklänning till mig snart!"

-"Ska du gifta dig snart?", retas jag.

-"Neeej, men jag maste ju ha en fin klänning pa bröllopet!! Jag hoppas att det inte kommer att vara för kallt bara".

-"Nej, man vet ju aldrig".
Den svenska sommaren kan ju vara full med överraskningar...

-"Tänk om blir jättekallt! Vi kanske kommer att sta där och brrrrrr...! Och sen kanske det blir ännu kallare och sen sa kanske tomten kommer ocksa, ho, ho, ho"!

Ehhhh...


2 kommentarer:

Sis sa...

Ja med tanke på all snö så har jag också varit orolig att snön ska ligga kvar ändå till juli :) Idag strålar dock solen och snön smälter undan, trevligt!!
Ikväll blir det in till stan och lite Irländsk pub med bl.a. Ds syrra som är här på besök över helgen.
Ha en mysig helg! kram kram

Martina sa...

Ja det blir ju lite pinsamt om släktingarna fran södern kommer i vinterkläder pa bröllopet! Ha, ha.

Jag skämtar, men det kommer säkert bli sa. Kanske inte ska lägga undan skidunderkläderna ännu...

Ha en mysig helg ni med.
Kram