måndag 15 mars 2010

UPPDATERING FRAN HELGEN


Här kommer lite mer bilder fran i helgen.

I fredags blev jag ordentligt uppvaktad av alla nära och kära, och inte minst fran alla kära langt bort! Och titta vilka fina saker jag fick:


Nu ska det bli andra bullar här hemma!

I fredags kväll gjorde jag en "kändisspotting" när jag var med barnen pa ridningen! Bäst som vi star där mitt i lervällingen och hästskiten sa kommer Malin Baryard (hoppryttare) klafsande, även hon i gyttjan. Antar att hon var där för att tävla eller kanske bara titta pa de internationella tävlingarna som nu pagatt i 3 veckor pa ridklubben.


Malin Baryard är pa omslaget pa det senaste numret av tidningen "Kattis & Co", en tidning som jag för övrigt "upptäckte" i julas i Sverige och som verkligen var värd att läsa.

I lördags akte jag och barnen, samt kusinen Eva, som vanligt upp till Auron för att aka skidor.



Emma, Eva och Bianca


Som jag redan berättat sa var ju Emma och Bianca jätteduktiga som klarade provet för den "2:a stjärnan"!

ESF = Ecole de Ski Française (=Franska Skidskolan)


Ännu en "trofé" till samlingen!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vad härligt att ni bor så bra med sol och stränder men änd¨har relativt "nära! till otroligt bra skidåkning! Lyx! :-)
Och vad duktiga de var som klarade stjärnan!
Stor kram!

Martina sa...

Ja, det är faktiskt lite lyx!