onsdag 17 mars 2010

MIN ONSDAG


Härligt!

Den här veckan verkar bli en riktig varvecka med massor av sol och bla himmel. Det är inte jättevarmt, men jag vagar väl inte klaga med tanke pa vilka temperaturer det är i Sverige fortfarande!

I förmiddags var tjejerna pa tennisträning och jag gympade under tiden. Bianca sa efterat att nästa onsdag maste hon ha t-shirt pa sig för att det var alldeles för varmt. Det är helt klart ett vartecken!

Pa eftermiddagen hade vi för en gangs skull "ingenting" inplanerat; inget läkarbesök, inte till biblioteket...ovanligt.

Men det faktum att vi hade "ingenting" pa schemat betydde ju (tyvärr) inte att vi inte hade nagonting att göra; strykning, tvätt, bäddning av sängar, matlagning, LÄXOR (bade Emma och Bianca har prov bade i morgon och pa fredag), ditt och datt....

Nu var det meningen att jag skulle sätta mig och jobba...

Vet inte varför, men det känns som att det inte kommer att bli sa.

Inga kommentarer: