fredag 16 september 2011

FREDAGSKVÄLL MED LÄXOR OCH TV


I morse svettades jag pa löpbandet i en timme. Det var jobbigt, men skönt efterat.

Sen var jag hemma och betade av min "att-göra-lista", ni vet den där ändlösa-som-aldrig-tar-slut-bara-fylls-pa-listan, i nagra timmar innan det var dags att hämta de stora tjejerna i skolan.

I väntan pa att Emma skulle sluta skolan tog vi en tur till biblioteket för att lämna/hämta lite nya tidningar, böcker och filmer.

I kväll blir vi bara tre här hemma, för bara för en liten stund sen skjutsade jag Emma till hennes kompis Laura där hon ska sova i natt.
Nu sitter Bianca och gör läxor, japp fredagkväll innebär inte läxfri kväll om man ska hinna alla läxor tills pa mandag, men sen ska vi nog mest mysa och softa framför TV:n i kväll.


Emma och Cookie pa väg.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Vilka två sötnosar som ska sova borta. Cookie har jag inte sett förut. Kramisar till alla från mormor

Martina sa...

Nej, nu har hon sa manga gosedjur att hon snart inte far plats själv i sängen längre. Och sa är det viktigt att vara rättvis, nu var det Cookies tur att fa följa med pa en "resa"!
Kramar