fredag 21 oktober 2011

ATT DET SKA VARA SA SVART


Idag har jag börjat packa.

Och som alltid när jag packar utbryter ett större kaos här hemma. Det är saker och kläder och kläder och ännu mer kläder precis överallt.

Och mitt i allt kaos har jag trots allt nagon slags ordning; högar med kläder som absolut ska med, kläder som ska provas, kläder som har provats och som ska rensas bort, kläder som kanske ska med....

Jag velar, funderar, provar, barnen provar... att det ska vara sa svart!

Och det tar ju en san tid!

Och sa har jag haft lite avbrott ocksa.

Pa eftermiddagen akte jag först och hämtade Bianca, sen akte vi till biblioteket, sen akte vi och hämtade Emma och sa tog jag barnen till tandläkaren (inga hal!) och nu maste jag fixa lite middag innan jag far aterga till mitt kaos.


Inga kommentarer: