lördag 22 oktober 2011

IDAG HAR JAG PACKAT OCH LITE TILL


Man tror att man är ute i gooood tid och att man inte har sa mycket att fixa med.

Men varje gang har man sa fel.

Och aldrig lär man sig heller!

Idag skulle da det sista med packningen göras klart. Var det tänkt.

Det var bara det att jag knappt börjat.

Och hela förmiddagen akte vi runt och gjorde sista-minuten-ärenden.

Sa hela eftermiddagen har jag irrat runt som en galning för att hinna med att packa, samtidigt som jag försökt ignorera huvudvärken och tröttheten och även försökt underhalla tva uttrakade barn.

Nu är jag nästan klar, har bara nagra smasaker kvar...

Men snart stänger jag väskorna och det jag da har glömt att lägga ner, ja det far jag helt enkelt klara mig utan.

Sista etappen är dock att kolla vikten pa väskorna...



Inga kommentarer: