lördag 11 december 2010

Å


Märkte ni i det förra inlägget att jag hittat bokstaven å?!

Jag har nu äntligen kommit underfund med hur man lägger till det svenska tangentbordet på min "nya" dator! Genom att växla över till svenskt tangentbord så kan jag alltsa få fram bokstaven å.

MEN, eftersom jag nu är så van med att skriva med det franska tangentbordet där vissa bokstäver som a, q, m... inte alls sitter på samma ställe som i det svenska så blir det lite knepigt för mig att skriva med det svenska. Det blir mycket fel eller så går det väldigt långsamt. Det förra inlägget skrev jag därför som vanligt med det franska tangentbordet och när jag sen var klar med hela texten växlade jag till det svenska och gick in och la till alla å:n.

Komplicerat?!!

Japp.

Så ni far nog fortsätta med att gissa er till alla å:n i inläggen.


Inga kommentarer: