måndag 20 december 2010

HEJ SNÖIGA SVERIGE


Vår flygresa igar gick jättebra! Vi hade tur som kom iväg med endast 20 minuters försening och landade på tid i ett riktigt vintrigt och snöigt Svergie.

Vi hann inte mer än att stiga innanför dörren förrens jag var tvungen att slita upp resväskorna för att få ut barnens vinterkläder. De ville ut och leka i snön med än gång!

Och i morse hann de inte mer än att kliva upp ur sängen förrens de ville ut igen!

Själv tar jag det lite lugnare...myser med familjen, äter gott och dricker glögg och försöker planera veckan lite.

2 kommentarer:

Liz sa...

Ah sa skont att hora att ni kom fram ok och utan forseningar! Kan tanka mig att tjejerna ville ut i snon - Cassandra hade nog reagerat likadant. Sjalv hade jag som du nojt mig med att sitta inne och mysa och dricka glogg!!! Harligt det later! Ha det nu helt underbart och frossa i lussebullar och pepparkakor!! Halsa mamma, Leif, syster och krama om tjejerna!! Skriver inte God Jul annu, aterkommer om det!! :) Kram sa lange!!

Martina sa...

Ja, det kändes verkligen skönt! Med tanke på det katastrofala flygkaoset i Europa just nu så kändes det lite nervöst. Jag ska hälsa alla så mycket. Hoppas ni också har det mysigt med alla julförberedelser!
Många kramar