söndag 5 december 2010

REGN OCH JULDEKORATIONER


Det har regnat och varit kallt mest hela dagen.

Absolut ett väder da man helst stannar inne.

Och det var just vad vi gjorde. Jag och barnen alltsa, för S var tvungen att aka till jobbet hela dagen i dag ocksa, för nu har hans maratonmanad börjat da han jobbar alla dagar i veckan fram till den 25/12.

Emma var hos en kompis och lekte pa eftermiddagen och da fick jag och Bianca äntligen upp lite juldekorationer, dock ej granen. Vet inte riktigt när vi ska hinna fa upp den... Jag som förra aret svor dyrt och heligt pa att jag i ar skulle vara ute i saaaa god tid med allting; julklappar, julgran, julpyssel, julbak....

Ja, men nästa ar...da jäklar ska granen vara uppe till den 1 december och vi ska sitta och äta hembakade lussebullar redan i november och tänk om jag skulle ga och köpa nästa ars julklappar redan pa julrean kanske?!

Inga kommentarer: