lördag 4 juni 2011

ÄNNU EN HEKTISK DAG

Sa gar ännu en hektisk dag mot sitt slut. Tack och lov.

Morgonen började vi med att göra läxor, baka en chokladkaka, rensa ogräs och tvätta terassen.

Min lilla hjälpreda.
Till lunch fick vi sällskap av Emmas kompis Sascha som spenderade hela eftermiddagen tillsammans med oss.

Efter lunchen arbetade vi pa Emmas och Saschas föredrag om pandor som de ska halla i skolan pa mandag.

Tjejerna har varit jätteduktiga och gjort ett jättefint arbete.
Lite senare pa eftermiddagen kom Biancas kompis Alexiane, hennes lillasyster Théana och hennes mamma. Vi fikade tillsammans och barnen lekte. Sen blev det ett svalkande dopp nere i poolen.

Inte förrens vid 20 gick dom hem och da blev det en snabb middag innan jag ställde mig och gjorde en Tiramisu som vi ska ha imorgon da vi ska ha lite gäster.

Nu har barnen just gatt och lagt sig och jag är helt slut och skulle helst vilja göra samma sak. Tyvärr maste jag försöka halla ögonen öppna ett litet tag till för jag har ett bröd i bakmaskinen som inte är färdigt förrens om drygt en timme.

1 kommentar:

Anonymous sa...

Lycka till med föredraget Emma önskar mormor