fredag 24 juni 2011

FULLT UPP OCH MANGA BULLAR I UGNEN!


Igar ringde klockan redan vid 6.

För trots att S har semester den här veckan sa var han tvungen att aka iväg redan klockan 7 igar morse mot Aix-en-Provence där han var pa inköp av nästa ars sommarkollektion.

Efter att ha lämnat barnen i skolan akte jag en sväng till gymet och efter det vidare till Carrefour.

Trodde att jag bara hade nagra smasaker att handla men lyckades ända fylla en hel kundvagn bade pa bredden och pa höjden.

Väl hemma igen, sa satte jag igang och baka samtidigt som jag packade upp allt jag handlat och samtidigt som jag slängde i mig lite lunch.

Sen baka, baka, baka och packa upp, packa upp, packa upp.
(Jag bakar diverse kakor till skolfesten som är i morgon).

I väg och hämta tjejerna i skolan.

Emma hade sitt sista prov för i ar idag och nu är det slut pa läxorna för det här läsaret.

En vecka till och sen är det äntligen (redan!) sommarlov!

Middag, fixande med ditt och datt...kvällen försvann i ett nafs.


Inga kommentarer: