fredag 3 juni 2011

IGAR

Det blev som jag trodde...trots en langhelg med manga lediga dagar sa känns det som att vi har ett mer hektiskt tempo än vanligt. Jag hinner ju inte ens med att blogga!

Igar morse började jag städa redan strax efter 8; röja, damma, damsuga..., och höll pa ända fram till lunch. Slängde i mig en pajbit nästan pa staende fot innan jag skjutsade Emma till sin kompis Sascha. Dom skulle jobba pa deras föredrag om pandor som de ska halla i skolan pa mandag. Och jag var saaa glad att Saschas mamma var gullig och ville hjälpta till med att fa ihop det hela.

Under tiden akte jag till Carrefour och handlade mat och jag kan lova att jag inte var ensam! Jag hade inte tänkt pa att det var helgdag och att det var manga som var lediga och tydligen hade samma idé som jag.

Väl hemma igen, när jag hade packat upp all mat, sa skurade jag alla golven. Och sen var det dags att aka och hämta Bianca hos sin kompis och efter det, Emma hos sin kompis.

Efter middagen landade jag i soffan lagom till "Desperate Housewives" och där blev jag sedan kvar resten av kvällen.

Inga kommentarer: