lördag 4 juni 2011

GRATTIS LIZ!

Idag fyller min fina vän Liz ar, men tyvärr är vi alldeles för langt ifran varandra för att jag ska kunna ge henne en riktigt stor grattiskram.

Vi träffades i Schweiz för snart 20 ar sen. Det tog ett tag innan vi "fann varandra", men sedan blev det en riktig vän och vi var med om manga roliga, trakiga och härliga äventyr tillsammans.

Efter det att jag lämnade Schweiz har vi aldrig bott i samma land samtidigt igen (Sverige, Tyskland, Frankrike och Usa), kontakten har kommit och gatt, men var vänskap har bestatt och faktiskt bara blivit allt starkare och viktigare med aren.

Trots avstandet som skiljer oss at, sa är du en sann vän som alltid finns där och förstar mig som fa. Tur att vi har tekniken som hjälper oss att halla kontakten!

Bild fran google.
Jag önskar dig en underbar födelsedag min fina vän! Hoppas att du far en jättebra dag tillsammans med vänner och familjen.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Stort grattis Liz på födelsedagen även om jag är en dag sen.
Kram från Karin

Liz sa...

Tack saotroligt mycket min fina van!! Blev sa glad nar jag laste dina fina ord. Du betyder sa mycket for mig och jag saknar dig sa! Tyvarr ar ju var dator fortfarande helt trasig och jag kan inte kommentera, blogga eller andvanda internet som jag vill. Kan bara ga in pa internet via PS3. Det ar mycket osmidigt...Jag hoppas att fa den fixad denna vecka.

Stort tack till dig Karin!!

Stora kramar!!!