fredag 3 juni 2011

IDAG

I morse var Emma lite hängig när hon vaknade sa hon fick vara hemma medan jag och Bianca akte en sväng till Cap3000 för att shoppa lite smatt och gott.

Första stoppet blev pa H&M där vi handlade lite nya kläder till Bianca. Det var en pärs dock för trots att vi var där strax efter det att dom öppnade sa var det galet mycket folk och total kaos med milslanga köer bade till provhytterna och till kassorna.

Efter det gick vi till apoteket och sen vidare till Sephora där vi handlade krämer och parfymer.

När vi kom hem igen var Emma utsvulten sa det var bara att ställa sig i köket och laga lunch pa en gang.

Sen bälgade jag i mig en stooor kopp kaffe medan jag satt i soffan och tittade pa en dalig sapa samtidigt som jag försökte samla lite nya krafter.

Lite senare pa eftermiddagen akte vi till ridningen. Emma kände sig mycket bättre men valde ända att inte rida utan följde bara med.

Efter att ha haft världens askväder i natt har vi ater igen fatt varmt; ikväll när vi var pa ridningen var det 29 grader varmt!

En trött och svettig Bianca efter hennes ridlektion och en väldigt pigg, för att vara sjuk, Emma.
Nu har barnen just gatt och lagt sig och om ett litet tag är det min tur.

Inga kommentarer: