måndag 1 juli 2013

DANS LA MERDE


Det här med fransk parkering är ju ett fenomen och en hel konst i sig. Jag har skrivit om det vid tidigare tillfällen och visat olika exempel på hur det kan gå till både här och här. För att bemästra fransk parkering behöver man vara både skicklig, uppfinningsrik och även lite dumdristig ibland. Men ibland överdriver folk det där med dumdristigheten och då kan det gå lite väl illa...


Han, eller hon, som har parkerat här är, har minst sagt lite bekymmer. Dans la merde som man säger här.

5 kommentarer:

Channal sa...

Haha!! Föraren får ringa Hulken som kan lyfta bort bilen!

Kram Anna

Miss Marie sa...

Haha! OJ! Inte lätt för hen att komma därifrån! :D

Martina sa...

Channal-
Ja precis!
Kram

Miss Marie-
Ja. Oj! Jag är glad att det inte är min bil!
Kram

Annika sa...

HOHAHAHA!!
JA; det kan man SÄGA!!!
Herregud, hur kommer hen ut :-)?
Fniss.
Kranm!

Martina sa...

Annika-
Som sagt, jag är sa glad att det inte är min bil!!
Kramar