tisdag 16 juli 2013

STOCKHOLM I MITT HJÄRTA


Idag var det dags för mig och min mamma att ha en egendag tillsammans. Vi åkte in till stan och njöt av vackra Stockholm, shoppade och åt god mat på Teatergrillen. En perfekt mamma-dotter-dag!

Vi hade det jättemysigt tillsammans och Stockholm visade verkligen upp sig från sin allra bästa sida. 

Jag suger in varenda gnutta, minns så många minnen och känner hur mycket jag kan sakna Stockholm. Underbart och lite jobbigt på samma gång. Bitterljuvt. Charmen av att vara expat.





































Och just det ja, jag kom hem med två par nya skor. Naturligtvis inte alls dom som jag hade tänkt att köpa. För dom har jag inte hittat. Ännu.

5 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Precis där gick jag nästan för en vecka sedan....känner igen ljusen också från slottsboden ;)

Ja, Stockholm i mitt hjärta med. Alltid!

Härlig mamma-dotter dag <3

Kram

Miss Marie sa...

Man får se det positivt, du har det bästa från två världar! Tur att du kan åka "hem" och hälsa på ibland! :)

eastcoastmom sa...

Stockholm på sommaren är världens vackraste stad!

Martina sa...

Lotta-
Ja det var verkligen en supermysig dag!
Kramar

Miss Marie-
Ja så är det absolut!
Kramar

Eastcoastmom-
Ja det är en underbart vacker stad!
Kramar

Sis sa...

Å vad härliga bilder!! Skönt att ni fick en sådan fin dag. Kram kram