tisdag 3 juli 2012

FULLT UPP


Sommarlovet är pa intagande, men det betyder inte att jag ligger pa en solstol hela dagarna.

Tvärtom.

Det är mycket att ta i tu med, planera och saker att göra innan vi aker till Sverige!

Idag började jag att beta av listan med att ringa samtal, aka hit och dit och göra ärenden och sa tog jag och Bianca en sväng till Cap3000 för att handla nagra saker och innan vi akte hem var vi förstas tvungna att stanna till pa Starbucks!

Bianca tog en frappuccino med jordgubb och grädde! 
Mycket folk.
För ett litet tag sen akte jag och Bianca upp till Emmas skola för att pussa och krama henne lite innan hon akte iväg med sin kompis som hon ska sova hos ikväll.

Nu star Bianca i köket och ska baka cookies!

2 kommentarer:

Sahra sa...

Så gott det lät då. Frappucino med jordgubb och grädde. Det ska jag svalka mig med när jag åker till NY. Äntligen har vi lite sommartemperaturer här. Underbart. Skönt med sommarlov kan jag tänka mig.

Martina sa...

Sahra-
När aker ni?!
Jag, avundsjuk?! Absolut!
Kram