torsdag 19 juli 2012

MYCKET MAMMA-MYS


Igår eftermiddag åkte vi hem från landet och vi skjutsade direkt tjejerna till syster och D där de skulle sova över.

Vad vi hörde så bakade de pizza, såg på film, åt ostbågar och gosade med Alva!

Jag och mamma hade egen tid och åt middag på Edsbacka Wärdshus och efter det gick vi på bio och såg filmen "Cockpit" som var en jätterolig komedi. Det var verkligen inte igår som jag och mamma gick på bio tillsammans, eller jo det var ju igår men, ja ni förstår...

Och som om det inte vore nog med mystid med mamma så åkte vi till ett spa idag där vi fick en underbart härlig och avslappnande massage och ansiktsbehandling. Det här var första gången som jag och mamma tog massage tillsammans med säkert inte den sista!

Ikväll åt vi en jättegod grillmiddag hos syrran och D och hade det lika trevligt som alltid!

Ja, det har varit fullt upp hela tiden och jag har inte hunnit lägga upp några bilder så det får komma senare!

Det verkar också som att vår vintersemester snart är spikad!!!

2 kommentarer:

Sis sa...

Är så glad att ni kom iväg ha er spadag och dessutom fick en mysig biokväll! Behövligt för er båda. Kramis

Martina sa...

Sis-
Jag det var verkligen bade mysigt och lyxigt med bade bio och spa pa tu man hand med mamsen. Det är inte heller sa ofta det händer.
Kramar