fredag 6 juli 2012

REA MARATON


I onsdags startade stora sommarrean här i södra Frankrike. Jag undvek första dagen, men igar var vi i Cap 3000 när de öppnade portarna klockan 9.00!

Vi shoppade, gick i affärer, shoppade, gick i fler affärer.... akte in till stan och shoppade lite till. Inte förrens vid 16 var vi hemma igen! Och vi kom inte hem helt tomhänta!

Emma i en provhytt.
Energipafyllning pa Starbucks.


Klänningar fran HM till Emma.
Klänning fran Desigual till Bianca.
Emma köpte en Longchamps-väska för egna pengar.
Parfym fran l'Occitane.
Pyjamaser fran Petit Bateau och regn/vindjackor fran Esprit som man sa smart knycklar ihop och lägger i en ficka.
Geox skor till mig.
Handbok till min nya kamera och ett helt gäng böcker till tjejerna.
Och sa den här snygga mannen, hm jag menar kalsongerna. Snygga kalsonger fran Calvin Klein!

2 kommentarer:

Liz sa...

Harligt med en heldag/tjejdag med shopping!! Perfekt nu nar dom ar i en alder da dom tycker det ar (antar jag) roligt att shoppa och ga i affarer. Mycket fint kom ni hem med!! Hoppas du kan fa mycket nytta av kamera boken! Kramar

Martina sa...

Ja, vi hade en riktigt mysig dag!
Nja, de gillar shopping om det är till dom själva! Oftast är det ju mest till Bianca (Emma ärver ju sa mycket fran henne) och da tycker inte Emma att det är sa jättekul, men den här gangen gick det bra eftersom det blev sa mycket till Emma.
Kameraboken är nog jättebra, maste bara fa tid till att läsa den ocksa!
Kramar