tisdag 6 augusti 2013

FAMILJEN PÅ LANDET


Jag är fortfarande kvar i min lilla bubbla där allt känns så där bittersweet och nostalgiskt. Jag njuter och plågar mig själv på samma gång med att titta igenom alla bilder som togs. Och inser att det kan bli några bildbomer...

Lika bra att börja nu.

Så snart vi landat i Sverige så drog vi ju ut på landet där vi hade några sköna dagar tillsammans med familjen. Det blev båtturer, bad, god mat, strosande i småstaden och mycket familjemys. Och så en underbar dag tillsammans med kusiner och sysslingar.
























8 kommentarer:

Channal sa...

Underbara bilder... vilket smultronställe!! Sen att vara tillsammans är det bästa! Älskar't!

Vilken sommar vi har haft Martina! Så härlig!
KRAMAR!! Anna

Saltistjejen sa...

Jag föratår att du är kvar i din bubbla. En sådan fantastisk sommar! Härliga bilder!!!
Kram!!

ExPIAtriate sa...

Det ser sa dar magiskt ut som bara Sverige kan se ut om sommaren!
Kram!

Annika sa...

SÅ vackert.
Vilket härligt ställe ni HAR!!
Ja, sitt i bubblan du, det brukar jag också vilja göra då jag kommer hem.
Gillar den på ngt konstigt sätt, även om det är skönt då den spricker. Jätteskönt.
Kram!!

Martina sa...

Channal-
Ja det är verkligen mysigt att vara tillsammans och när det inte blir sa ofta sa uppskattar man det ju desto mer!

Det har varit en underbar sommar i Sverige i ar!
Kramar

Saltistjejen-
Ja, jag är fortfarande kvar. Behöver ett litet tag till.
Verkligen en härlig sommar!
Kramar

Martina sa...

Expiatriate wife-
Ja, visst är det nagot väldigt speciellt med den svenska sommaren! Och i ar har den ju verkligen varit sa bra den bara kan bli!
Kramar

Annika-
Det där stället är hos min kusin, inte sa langt fran vart landställe dock.
Ja som sagt, bubblan är oundviklig. Ibland jobbigare än andra ganger, ilband behöver man mer tid än andra... Skön och jobbig pa samma gang.
Kramar

Charlie sa ... sa...

UNDERBART!!

Vilka bilder, vilket ställe.

Såklart man vill stanna i den här bubblan!

KRAM

Martina sa...

Lotta-
Ja det är verkligen ett fint ställe!
Och jo, bubblan är nog kvar ett litet tag till!
Kramar